Спецификация на ЗАРЯДНО УСТРОЙСТВО ЕЛЕКТРОННО ЗА АКУМУЛАТОР BOSCH BML 2415
Изходно напрежение без смущения и пикове
Зареждане на акумулатора без демонтаж, директно в бордовата мрежа на автомобила (DIN 40 839, ниво на излъчвани смущенияI)
Защита на електрическите компоненти (въздушни възглавници, управляващи блокове на двигателя и др.) от повреди при зареждане
Защита от презареждане и размяна на полюсите
Превключвател за 12 V / 24 V
Превключвател за температурен обхват на акумулатора
Подходящ за дозирано зареждане и буферен режим
Възможно е зареждане на дълбоко разредени акумулатори
Зарядният ток се регулира плавно
Заряден кабел с изолирани зарядни щипки с дължина ок. 2 m
Технически данни:
- Зареждане от бордовата мрежа ✓
- Буферен режим ✓
- Продължително зареждане ✓
- Защита от презареждане ✓
- Електронна защита ✓
- Защита на полюсите ✓
- Защита от претоварване ✓
- Зареждане на дълбоко разредени акумулатори ✓
- Тип акумулатори 12 V и 24 V стартови акумулатори
- (стандартни, необслужваеми, гелови и AGM)
- Макс. заряден ток при 12 V аритм. 15 A
- Макс. заряден ток при 12 V еф. 22,5 A
- Макс. заряден ток при 24 V аритм. 10 A
- Макс. заряден ток при 24 V еф. 15 A
- Характеристична крива на зареждане WU
- Крайно напрежение на зареждане при настройка > 15 °C 13,8 V / 27,6 V
- Крайно напрежение на зареждане при настройка < 15 °C 14,4 V / 28,8 V
- Индикация на зарядния ток ✓
- Индикация на статуса на зареждане ✓
- Консумирана мощност 280 W
- Индикация при размяна на полюсите и неизправност ✓
- Зарядни кабели Заряден кабел 4,0 mm² с изцяло изолирани зарядни щипки, ок. 2,8 m
- Мрежово напрежение 230 V
- Тип защита (DIN 40050) IP 20
- Защитен клас (DIN 40530) II
- Размери (ш x в x д) 260 x 165 x 283 mm
- Тегло 7,3 kg